شرکت های فروش مواد شیمایی در سال جدید باید به چه مسائلی بپردازند

شرکت های فروش مواد شیمیایی

دیدگاه شرکت های فروش مواد شیمیایی باید در آینده چه باشد ؟

شرکت های فروش مواد شیمیایی و ارزش صنایع شیمیایی امروز میلیاردها دلار است. عمده ترین تولید کنندگان مواد شیمیایی در کشورهای توسعه یافته مثل  ایالات متحده ، اروپا ، ژاپن و اخیراً چین بوده اند.

این ابرقدرت ها در حال تولید بسیاری از مواد شیمیایی و معدنی نظیر باریت ، تالک و کربنات کلسیم و اسید استئاریک  هستند که در زندگی روزمره ما استفاده می شود ، از مواردی که در پزشکی استفاده می شود تا پاک کننده لاک ناخن.

با این حال ، با توجه به درخواست فزاینده برای ایجاد زمینی پاک تر  و سبزتر ، شرکت های شیمیایی مجبور به یافتن راه های جدید و ابتکاری برای حفظ ارتباط و سودآوری خود هستند.

از آنجا که  شرکت های فروش مواد شیمیایی  مبتنی بر علم و فناوری باید باشد ، پیشرفت  آن در کشورهای جهان اول از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار است. اما اکنون بسیاری از کشورهای در حال توسعه نیز تولید کننده مهم چند ماده شیمیایی هستند.

صنایع شیمیایی از چه زمانی ظهور کردند ؟

صنایع شیمیایی در اوایل قرن 21 به دلیل ضعیف شدن صنعت اروپا ، تا حدی ایجاد شد. از سال 2000 ، اتحادیه اروپا در وضعیت بی ثباتی و ناآرامی به سر می برد ، که یک صنعت شیمیایی تقریبا راکد را ایجاد کرد. علاوه بر این ، تولید مواد شیمیایی گران است و تولیدکنندگان دریافتند که می توانند تاسیسات تولید مواد شیمیایی را در چین با 40-60٪ کمتر از هزینه در اروپا ایجاد کنند. سرانجام ، سیاست های زیست محیطی اروپا ایجاد تولید تسهیلات را برای تولیدکنندگان مواد شیمیایی دشوار کرد. به همه این دلایل ، تولید مواد شیمیایی اروپا کاهش یافت و فضا را برای افزایش تولید در چین فراهم کرد.

به دلایل زیادی چین مکان ایده آل برای تولید مواد شیمیایی است. این کشور دارای منابع و مواد اولیه ، فناوری تولید و در دسترس بودن سریع سرمایه و سرمایه گذاری است.

سه چالش اصلی پیش روی صنعت شیمی در سال های آتی وجود دارد:

یافتن راه هایی برای به حداقل رساندن آلودگی ، افزایش تحقیق و توسعه و فعالیت در شبکه های اجتماعی.

به حداقل رساندن آلودگی:

حتی چین هم نمی تواند همه چیز مربوط به محیط زیست را نادیده بگیرد. این کشور اخیراً به دلیل آلودگی بیش از حد تولید مواد شیمیایی را در مناطق مختلف نزدیک رودخانه یانگ تسه ممنوع کرده است. در حالی که چین در تلاش برای یافتن مکان هایی برای تأسیسات خود و تأمین تقاضای مواد اولیه است ، آلمان ، ایالات متحده و ژاپن می توانند تولید خود را افزایش دهند.

تحقیق و توسعه:

متخصصان صنایع شیمیایی همچنین می گویند که دهه آینده کمتر در مورد تولید و بیشتر در مورد تحقیق و توسعه خواهد بود. در حال حاضر تولید با استفاده از فناوری پیشرفته در حال انجام است. اکنون باید روش های جدیدی برای استفاده از آن فناوری پیدا شود. بدون شک نوآوری های لازم در حوزه به حداقل رساندن انتشار و سبز شدن صنایع اتفاق خواهد افتاد ، اگرچه مناطق دست نخورده زیادی وجود دارد که می تواند مورد کاوش قرار گیرد.

رسانه های اجتماعی:

در سال های آتی  ، بازیگران بزرگ صنعت شیمیایی باید از رسانه های اجتماعی به خوبی استفاده كنند. ما در عصر هزاره و ژنرال Z زندگی می کنیم ، همه آنها عادت به گرفتن اطلاعات از رسانه های اجتماعی دارند. در حالی که به طور سنتی یک صنعت محافظه کار است ، تولیدکنندگان مواد شیمیایی نیاز به مدرن سازی استراتژی های روابط عمومی خود برای حفظ ارتباط دارند.

 

جهان به مواد شیمیایی نیاز دارد

گرچه تردیدی نیست که صنعت شیمی جهانی سهم مناسبی از چالش های خود را دارد ، اما بدون شک این صنعت برای پاسخگویی به آنها قیام خواهد کرد. صنایع شیمیایی از دهه 1730 وجود داشته و از آن زمان خود را متناسب با نیازهای زمان تطبیق داده و دوباره اختراع کرده است. هدف این صنعت تأمین نیازهای مصرف کنندگان است ، بنابراین اگر این نیازها تغییر کند ، صنعت نیز تغییر خواهد کرد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button