تالک | فروش پودر تالک مرغوب با کیفیت بالا و قیمت مناسب از معتبرترین شرکت صدراد

در این صفحه می خوانید...

تالک
خرید پودر تالک
خرید پودر تالک برای لوازم آرایشی
فروش پودر تالک مرغوب
فروش پودر تالک مرغوب
پودر تالک استریل
پودر تالک برای داروسازی
فروش پودر تالک استریل
پودر تالک استریل

پودر تالک از کجا بخریم ؟

در پاسخ به سوال پودر تالک از کجا بخریم در حال حاضر شرکت بهین صدراد باشماره تماس 09134440713 به عنوان یکی از تامین کنندگان فروش محصولات شیمیایی در داخل و خارج است که طیف گسترده ای از مواد معدنی و شیمیایی صنعتی شامل تالک ، باریت ، کربنات کلسیم ، اسید استئاریک و لیتوپن را از برندهای معتبر و کیفیت بالا در اختیار تولید کنندگان قرار می دهد.

از مزایای دیگر خرید پودر تالک از شرکت صدراد بزرگترین تولید کننده پودر تالک ، این است که محصول را به صورت مستقیم می توانید از تولید کننده بخرید و این یعنی اینکه آن را با قیمت پایین تر و به صرفه تری خریداری می نمایید و به علت داشتن نظارت کیفی ، به شما تضمین می دهد که محصولی که خریداری می کنید یک محصول بسیار با کیفیت و خالص می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید .

 

قیمت پودر تالک

قیمت پودر تالک به عنوان یک ماده شیمیایی و صنعتی بسیار متغیر است و تحت تأثیر عواملی مانند کیفیت، مقدار خرید، بازار و تقاضا، شرکت تولید کننده و نوع استفاده قرار می‌گیرد.

یکی از عوامل تأثیرگذار بر قیمت پودر تالک، کیفیت آن است. در نوع با کیفیت بالا دارای خواص فیزیکی و شیمیایی مناسب تری است و در نتیجه قیمت بالاتری دارد. همچنین، مقدار خرید نیز می‌تواند بر قیمت تأثیرگذار باشد. معمولاً با افزایش مقدار خرید، قیمت کل کاهش می‌یابد. شرکت تولید کننده نیز می‌تواند بر قیمت تأثیرگذار باشد. شرکت‌های مختلف قیمت‌های متفاوتی برای همان محصول ممکن است ارائه کنند.

 نوع استفاده نیز می‌تواند بر قیمت پودر تالک تأثیرگذار باشد. بسته به صنعت و مصرف کننده نهایی، قیمت ممکن است متفاوت باشد.

در نتیجه، قیمت پودر تالک به عنوان یک ماده صنعتی متغیر است و تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد. از این رو، قیمت نهایی آن باید بر اساس میزان سفارش مورد نظر در همان روز تعیین شود.

طریقه استخراج و فرآوری پودر تالک

بیشترین موارد استخراج در معادن روباز انجام می شود که شامل استخراج سنگ ، انفجار و تا حدودی خرد کردن در عملیات استخراج است سنگ های معدن با بالاترین درجه خلوص در عملیات استخراج و مرتب سازی انتخابی تولید می شوند. در طی فرآیند استخراج بسیار مراقبت می شود تا از آلوده شدن این ماده با سایر مواد سنگی مثل آزبست جلوگیری شود که  این آلودگی با مواد دیگر می توانند تأثیر نامطلوبی بر رنگ محصول و کیفیت داشته باشد. آلودگی تالک با سایر مواد مانند آزبست باعث وجود ذرات سخت در آن شده و در صنایعی که از پودر تالک به دلیل خاصیت نرم بودن استفاده می گردد ایجاد مشکل می کند. سنگ های خرد شده جزئی از معدن به آسیاب برده و در آنجا به ذرات ریزتری تبدیل می شود سپس ناخالصی ها با فرآیند شناور سازی  یا پردازش مکانیکی از بین می روند. آسیاب ها معمولاً تالک خرد شده یا ریز آسیاب شده تولید می کنند که از نظر اندازه ذرات ، روشنایی ، ترکیباب و سایر خصوصیات مورد نظر مشتری را برآورده می کند.
مشخصات فیزیکی و شیمیایی پودر تالک
شرح مقادیر
فرمول H2Mg3(SiO3)4
نقطه ذوب 1500 درجه سانتی گراد
جرم مولی 379/263
نقطه جوش بالاتر از 900 درجه سانتی گراد
چگالی 2.7
تراکم 2.7 – 2.8، میانگین = 2.75
انحلال پذیری در اسیدها و قلیاها خنثی
فرم پودر سفید
  • نرمترین ماده معدنی روی زمین
  • آبگریز
  • میل طبیعی ترکیب با روغن
  • نسبتاً بی اثر

کاربرد پودر تالک

  •  پودر تالک در صنایع بسیاری از جمله تولید کاغذ، که به عنوان افزودنی پلیمری در پلاستیک، رنگ و پوشش‌ها، لاستیک، غذا، کابل برق، صنایع دارویی، آرایشی، و سرامیک کاربرد دارد.
  • سنگ­‌های درشت به رنگ  خاکستری ـ سبز  این ماده  سنگ صابون یا استاتیت است که برای کوره‌ها، سنگ­‌های دستشویی، بوردهای الکتریکی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • از پودر تالک اغلب به دلیل مقاومتش در برابر گرما، الکتریسته و اسید برای سطوح رویه میزهای آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می­‌گیرد و هم  به عنوان ماده آرایشی، روان­‌کننده، و پرکننده در صنعت کاغذسازی مورد استفاده قرار می­‌گیرد.
  •  برای پوشش دادن درون تیوب‌های داخلی و دستکش‌های لاستیکی نیز در طول مدت تولید برای حفظ سطوح از چسبیدن مورد استفاده قرار می­‌گیرد.
  • از پودر تالک در صورت تصفیه کامل، می­‌توان در پودرهای بچه استفاده کرد. آکادمی اطفال به والدین توصیه می­‌کند که از پودر بچه در نزدیک دهان کودک استفاده نکنند چرا که در صورت استنشاق توسط اطفال ریسک آسیب به سیستم تنفسی شامل مشکل تنفسی و آسیب جدی به ریه را با خود به همراه دارد.
  •  این ماده در افزودنی­‌های غذایی یا در محصولات دارویی به عنوان روان­‌کننده مورد استفاده قرار می­‌گیرد.
  • در صنعت پزشکی،  به عنوان یک عامل پلورودسیس برای جلوگیری از پلورال فیوژن یا پنوموتوراکس مورد استفاده قرار می ­گیرد.
  • از این ماده می­ توان به عنوان یک عامل براق‌­کننده در مرحله صیقلی‌کردن در پردازش برنج سفید استفاده نمود.
  • به دلیل مقاومت پایین برشی تالک، یکی از قدیمی­‌ترین روان‌کننده‌­ها محسوب می‌گردد. همچنین یکی از استفاده‌های محدود تالک به عنوان افزودنی کاهنده اصطکاک در روغن­ های روان­‌کننده است.
  •  از این ماده به صورت گسترده در صنعت سرامیک چه در بدنه سرامیک و چه در لعاب مورد استفاده قرار می­‌گیرد.
  • در بدنه­‌های ظروف هنری با حرارت پایین، پودر تالک در سفیدی ظروف و افزایش انبساط حرارتی جهت مقاومت در برابر ترک خوردن سهم دارد. در کاشی­‌های گرانیتی، درصد کمی از این ماده برای شارژ در بدنه جهت بهبود مقاومت و براقیت آن مورد استفاده قرار می­‌گیرد.
  • این ماده منبع اکسید منیزیم MgO در لعاب­‌های با دمای بالا (برای کنترل دمای ذوب) است.
  •  همچنین به عنوان یک عامل مات­‌کننده در لعاب­‌های سفال‌گری به کار گرفته می­‌شود و می­‌تواند برای تولید منیزیم در دماهای بالا مورد استفاده قرار گیرد.

تالک اصفهان

پودر تالک اصفهان

فروش تالک

فروش تالک افغانستان در صدارد

با وجود مشکلات بسیار شرکت صدارد به عنوان برترین وارد کننده تالک افغان در صدر فروش آن در ایران قرار دارد برای اطلاع از شرایط خرید تالک افغانستان با ما تماس بگیرید.

معادن تالک افغانستان از مهم ترین معادن واقع در این کشور است که برای سالیان طولانی از آن بهره‌برداری می‌شود.تالک افغانستان به دلیل کیفیت بالا، خالص بودن و رنگ سفید طبیعی ، درخواست بالایی بین معادن تالک سایر کشورها دارد.
افغانستان به عنوان یکی از کشورهای دارای معادن با کیفیت ترین تالک در جهان، یک ظرفیت بالقوه برای صادرات تالک افغان این ماده معدنی پرکاربرد در صنایع دارد. با این حال، به دلیل مشکلات مدیریتی و ناکارآمدی در بخش معدنی، قدرت صادرات تالک افغانستان کاهش یافته است. در حقیقت، تاکنون استخراج و بهره‌برداری از منابع تالک در افغانستان زیاد موفقیت آمیز نبوده است. ناکارآمدی در مدیریت منابع معدنی، کمبود تجهیزات و فناوری، نبود سرمایه‌گذاری کافی و مشکلات دیگر، برخی از عواملی هستند که موجب عدم توسعه صنعت تالک در این کشور شده است.

با این حال، به دلیل وجود معادن تالک با کیفیت بالا در افغانستان، هنوز هم این کشور به یکی از پتانسیل های بزرگ تولید تالک افغان در جهان است. با بهره‌برداری موثر و مدیریت صحیح، صنعت تالک در افغانستان می‌تواند رشد قابل توجهی داشته باشد. 
در نتیجه، برای توسعه صنعت تالک در افغانستان، نیاز به سرمایه‌گذاری و مدیریت منابع معدنی بهینه و همچنین حل مشکلات دیگر است.
با ایجاد شرایط ملائم برای سرمایه‌گذاری در صنعت تالک افغان و استفاده از فناوری‌های مدرن در فرآیندهای استخراج و تصفیه، افغانستان قادر خواهد بود تا به یکی از تولیدکنندگان بزرگ تالک در جهان تبدیل شود و بازارهای جهانی را تسخیر کند.

خرید اروزیل از صدراد

انواع تالک

انواع تالک ها بر اساس کانی‌شناسی، ریخت‌شناسی (مورفولوژی) و منبع جغرافیایی دسته‌بندی می‌شوند. محصولات تالک بسته به کیفیت سنگ خام و خواص مورد نیاز برای کاربردهای مورد نظر، با استفاده از ترکیب‌های مختلف آسیاب خشک، جداسازی هوا و شناورسازی فرآوری می‌شوند.

 

تالک ورقه‌ورقه‌ای        

این تالک کاملاً لایه‌ای و نرم است، معمولاً خلوص طبیعی بیش از 90 درصد به‌طور طبیعی یا از طریق فرآوری ـ خرد کردن و جداسازی ـ دارد و در کاربردهای آرایشی، دارویی و پرکننده‌های تقویت‌کننده استفاده می‌شود.

 

استاتیت

این اسم در اصل یک نام کانی‌شناسی بود که برای تالک خالص به کار می‌رفت. امروزه به تالک با خلوص بالا، متراکم و بسیار ریزدانه اشاره دارد که می‌تواند مورد ماشین‌کاری قرار گیرد. خواص عایق الکتریکی خوبی در هنگام پخت دارد و در ساخت سرامیک‌های پرسلانی الکتریکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

سنگ صابون

این نوع استاتیت معمولاً یک فرم کمتر خالص است که می‌تواند حکاکی، اره، سوراخ یا ماشین‌کاری شود.

به دلیل مقاومت شیمیایی، ماهیت متراکم و ویژگی‌های نسوز، در محصولاتی دارای شکل مانند سینک ظرف‌شویی و اجاق گاز تبدیل می‌شود.

تالک سنگ صابون

تالک ترمولیتی

این نوع از تالک سنگی “سخت” و ریزدانه است که معمولاً حاوی کمتر از 50% تالک است، اما مقادیر عمده‌ای از ترمولیت منشوری سخت و سرپانتین ریز و ورقه‌ای دارد.

همچنین ممکن است حاوی مقدار کمی آنتوفیلیت منشوری و آثار کربنات و کوارتز باشد. فاقد ویژگی‌های لایه‌ای، نرم و آب‌گریز است که این ویژگی‌ها معمولاً مربوط به تالک است و در نتیجه از برخی کاربردهای معمول تالک حذف می‌شود. با این حال، از خواص غیرمعمول آن در سرامیک و رنگ استفاده می‌شود.

مشخصات تالک

تالک یا هیدرات سیلیکات منیزیم با فرمول شیمیایی Mg3[Si4O10](OH)2 یا 3MgO.4SiO2.H2O پرکننده‌ای است ورقه‌ای شکل است.

این ماده غالبا در ترکیب با نشاسته ذرت به‌طور گسترده به‌عنوان پودر بچه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده معدنی به‌عنوان یک عامل ضخیم‌کننده و روان‌کننده مورد استفاده قرار می­‌گیرد و یکی از اجزاء سرامیک، مواد رنگی و پوشش‌ها و نیز یکی از اجزا اصلی در بسیاری از محصولات آرایشی است.

تالک به صورت جرم لایه­‌لایه و فیبری ظاهر و در شرایط بسیار استثنایی به شکل کریستال نیز تشکیل می‌گردد. این ماده دارای ساختار ورقه‌ورقه‌­ای پایه‌ای کامل و شکستگی ناهموار یکدستی است و با یک شکل دوبعدی بشقابی شکل ورقه‌ورقه است.

مقیاس سختی مواد معدنی موهس برای ارزیابی سختی در برابر خراش طراحی شده است و محدوده آن از 1 تا 10 تعریف شده است که عدد 10 به معنای سخت­‌ترین ماده معدنی است. شاخص سختی موهس عدد 1 محاسبه شده که به معنای نرم­‌ترین ماده معدنی است.

هر ماده معدنی که عدد موهس آن کمتر از 2 باشد قابل خراش با ناخن است. درصورتی‌که تالک بر روی سطح غیرهوازی کشیده شود، رگه سفید تولید می­‌کند، هر چند این شاخص از اهمیت چندانی برخوردار نیست، چرا که اغلب مواد معدنی سیلیکاتی رگه سفید تولید می­‌کنند.

این ماده از نیمه­‌شفاف تا مات با رنگ­‌هایی در محدوده خاکستری نزدیک به سفید تا سبز با درخشندگی شیشه‌­ای و مرواریدوار وجود دارد  در آب قابل حل نیست، ولی در اسیدهای معدنی قدری قابل حل است. سنگ صابون یک سنگ دگرگون­‌شده مشهور است که عمدتا از تالک تشکیل شده است.

ریشه لغت تالک

واژه تالک از واژه لاتین قرون وسطایی تالکوم که این واژه نیز از واژه عربی طلق و واژه اخیر نیز از واژه فارسی تالک گرفته شده است. در دوران باستان، این واژه برای مواد معدنی گوناگون مرتبط شامل تالک، میکا و سلنیت مورد استفاده قرار گرفته شده است.

نحوه شکل­‌گیری تالک

این ماده معدنی است که حاصل دگرگونی مواد معدنی دارای منیزیم نظیر سرپانتین، پیروکسن، آمفیبول، و اولیوین در حضور دی‌اکسیدکربن و آب است. به این فرایند “کربناته‌کردن ” یا “استاتیزه­ کردن” می­‌گویند و رشته­‌ای از سنگ­‌های با نام کربنات­‌های تالک را تولید می­‌کنند.

 این ماده اساسا به واسطه هیدراتاسیون و کربناته کردن از طریق واکنش ذیل تشکیل می­‌گردد:

یکی از راه‌های دیگر تشکیل این ماده واکنش بین دولومیت و سیلیکا است:

 این ماده همچنین می­‌تواند از طریق کلریت منیزیم و کوآرتز حاصل از متامورفیسم بولوشیست و اکلجیت به واسطه واکنش متامورفیک زیر تشکیل گردد:

کلریت+کوآرتز→کایانیت+تالک+آب

در این واکنش نسبت تالک و کایانیت به میزان آلومینیوم بستگی دارد. سنگ­‌هایی که آلومینیوم بیشتری دارند به تولید کایانیت گرایش بیشتری دارند. این موضوع معمولا مربوط به سنگ­‌های با فشار بالا و دمای پایین نظیر فنگایت، گارنت و گلوکوفان در سطوح پایین­‌تر شیست آبی است. چنین سنگ­‌هایی معمولا سفیدرنگ، قابل اشتعال و دارای بافت فیبری هستند و به شیست سفید مشهورند.

تالک در مواد اولیه لوازم آرایشی و بهداشتی

تالک در محصولات آرایشی و بهداشتی

پودر تالک در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی مانند ضد عرق ها ، کرم پودر ، محصولات بهداشتی زنانه یا مراقبت از نوزاد به دلیل خواص و مزایای متعدد آن من جمله ویژگی جاذب و شفافیت آن استفاده می شود. 

در محصولات آرایشی و بهداشتی جلوه ای نرم و ابریشمی به پوست می بخشد. در فرمولاسیون ، عطرها ماندگاری آن ها را برای مدت طولانی تر بهبود می بخشد و امکان چسبندگی بهتر  بافت کرم پودر و جلوگیری از  پراکندگی رنگدانه ها روی پوست را فراهم می کند.

فروش پودر تالک صدارد از کیفیت بالایی برخوردار است و برای تأیید عدم وجود الیاف آزبست آزمایش شده است.

به عنوان بخشی از تعهد کیفی برای روند بهبود مستمر ، متخصصان تولید مواد اولیه معدنی صدارد برای تأیید عدم وجود آثار آزبست مرتب آزمایش می شود.

اقدامات احتیاطی استفاده از تالک به وضوح روی بسته بندی محصولات ما نشان داده شده است. 

تالک پودر تالک خرید پودر تالک
استفاده از پودر تالک به عنوان پودر بچه

پودر تالک در میان هزاران محصول آرایشی و بهداشتی که امروزه وجود دارد عموماً به عنوان پودر بچه شناخته می شود که از قدیم مورد استفاده بوده است.

پودر تالک به شکل پودری تصفیه شده از نرم ترین مواد معدنی روی زمین که عمدتاً از منیزیم ، سیلیکون و اکسیژن ساخته شده است. در صورت استفاده بر روی پوست واکنش شیمیایی ایجاد نمی کند و چون به اندازه کافی نرم است می تواند روی پوست حساس نوزاد نیز استفاده شود. همچنین با جذب رطوبت می تواند به کاهش تعریق و کاهش رشد باکتری ها کمک کرده و به عنوان یک پاک کننده عمل کند.

برای مثال از این محصول میتوان به عنوان آخرین مرحله در روال اصلاح صورت آقایان استفاده کرد. مقدار کمی پودر را در کف دو دست (یا برس اصلاح ) بریزید و روی پوست تمیز و خشک صورت و گردن بمالید.

مزیت وجود پودر تالک در پودر بچه :

یکی از پرکاربردترین مواد استفاده در پودر بچه می باشد که  شرکت های پزشکی و آرایشی برای تولید محصولاتشان از آن استفاده می کنند.

  • آرامش بخش بعد از اصلاح پوست را خنک و نرم می کند
  • به کاهش اصطکاک و جلوگیری از بثورات و برآمدگی ها کمک می کند
  • جذب رطوبت و چربی برای خشک نگه داشتن پوست
  • خارش را برطرف می کند
    در حالی که ممکن است پودر تالک را برای نوزادان استفاده کنید ، این یک ابزار شگفت انگیز برای بزرگسالان برای دستیابی به پوست صاف و نرم است که تا به حال بیشتر افراد استفاده کرده اند.

استفاده از تالک در پزشکی

تالک در دارو سازی و پزشکی

سیلیکات منیزیم (MgSiO3) هنگامی که هیدراته می شود بیشتر به عنوان “تالک” شناخته می شود. در صنعت داروسازی از آن به عنوان یک ماده ضد پوسیدگی برای بهبود جریان پودر در فشرده سازی قرص استفاده می شود.

تالک به صورت آرایشی در کرم پودر و پودر بچه به عنوان جاذب استفاده می شود. گزارش شده است که تالک در برخی از محصولات غذایی استفاده می شود و به طور کلی توسط FDA به عنوان ایمن شناخته شده است.

تالک طبیعی حاوی آزبست است ، ماده ای که ممکن است منجر به سرطان ریه شود. با این حال ، محصولات تالک مورد استفاده در لوازم آرایشی و بهداشتی و دارو سازی از سال 1970 فاقد آزبست بوده است.

داروی تالک

داروی تالک بسیاری از ما به دنبال مکمل برای بهبود یا حفظ سلامتی خود به خصوص در دوران کرونا  هستیم  در حالی که بسیاری از مکمل های غذایی در بازار ایمن و موثر هستند ولی اکثر آنها فاقد شواهد برای حمایت از چنین ادعاهایی هستند که بدن ما را ایمن کنند.

آنجا كه تالك مستعد آلودگی به آزبست است ، مسائل ایمنی در مورد مكمل های غذایی مبتنی بر تالك باید بسیار با دقت تهیه گردد  .

کسانی که از طریق محصولات مبتنی بر تالک در معرض آزبست هستند ممکن است سالها بعد به بیماری های جدی سلامتی مانند آزبستوز ، مزوتلیوما و سرطان ریه مبتلا شوند ژس بهتر است که تالک مورد استفاده در داروها از شرکت هایی معتبر مثل صدراد تهیه گردد.

 

تالک و مکمل های غذایی

با توجه به اینکه تالک می تواند توسط آزبست آلوده شود ، ممکن است از خود بپرسید که چرا اصلا در مکمل های غذایی موجود است.

تالک در واقع یک ماده ضد رطوبت است است که برای جلوگیری از چسبیدن برخی مواد به ماشین تولید کننده قرص استفاده می شود. هنگامی که به عنوان مکمل غذایی استفاده می شود ، تالک معمولاً توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) به نیز بی خطر (GRAS) شناخته می شود.

 

آیا احتمال آلوده شدن تالک به آزبست در مکمل های غذایی وجود دارد

از آنجا که خرید تالک از مکان های معتبر مثل بهین صدراد  دارای مجوز  است ، لازم نیست برای آزمایش آلودگی یا خلوص چک شود. علاوه بر این ، هیچ قانون جهانی  منع استفاده از آزبست در محصولات تالک نیز وجود ندارد. تنها درصورتی می تواندآلوده به آزبست باشد که از شرکت های نامعتبر خریداری شده باشد.

مکمل های غذایی تحت مجوزبه عنوان محصولی تعریف می شوند که برای تکمیل رژیم غذایی فرد طراحی شده است و شامل یک یا چند ماده غذایی مانند یک ماده معدنی ، ویتامین ، گیاه ، اسیدهای آمینه ، یا یک کنسانتره هستند با این حال ، تولیدکنندگان مکمل های غذایی لازم نیست قبل از عرضه یک محصول از بی خطر بودن آن اطمینان حاصل کنند.

 

تست مکمل شخص ثالث

در حالی که مکمل های غذایی تحت آزمایش اجباری خلوص نیستند ، شرکت ها می توانند داوطلبانه هزینه ای را تعیین کنند و آزمایش مستقیمی را انجام دهند که می تواند آلودگی و مواد فعال موجود در یک محصول را بررسی کند. از آنجا که FDA نقشی در تنظیم چنین محصولاتی ندارد ، سازمان های تست  مکمل شخص ثالث می توانند با انجام این آزمایشات به مصرف کنندگان در یافتن مکمل های غذایی مطمئن  کمک کنند.

انتخاب مکمل های غذایی بی خطر
تنها یكی از راههای دانستن مسلماً وجود تالك استفاده شده در یك مكمل غذایی فاقد آزبست این است كه برچسب سازمان غذا و دارو  داشته باشد . فقط محصولات مکمل با این نام فاقد آزبست تضمین می شوند. بنابراین ، تشخیص اینکه آیا مکمل های حاوی تالک به آزبست آلوده شده اند بسیار دشوار است.

موردی دیگر از استفاده تالک به عنوان دارو

تالک از طریق یک لوله به ناحیه قفسه سینه اطراف ریه ها پاشیده می شود. این دارو به افرادی که مشکلات تنفسی ناشی از تجمع مایعات یا هوا در این ناحیه دارند ، داده می شود. برای جلوگیری از بازگشت مشکل ، از تالک پس از تخلیه مایعات استفاده می شود.

تالک مورد استفاده برای جلوگیری از تجمع مایعات در ریه ها درجه خاصی از تالک است که عقیم شده (ساخته شده بدون میکروب).

این دارو فقط توسط پزشک یا تحت نظارت مستقیم پزشک تجویز می شود.

این محصول به دوزهای زیر موجود است:

  • افشانه
  • پودر

کانی تالک چه مصرفی دارد

تالک در کانسارهای سنگ در کل کره زمین وجود دارد و مانند بسیاری از مواد معدنی دیگر استخراج می شود. در پودر کودک ما فقط از کانی تالک درجه دارویی استفاده می کنیم.

کانی تالک نوع پودری تصفیه شده و نرم ترین ماده معدنی روی زمین است: تالک یک ماده “بی اثر” است ، به این معنی که هنگام خوردن یا استفاده روی پوست ، واکنش شیمیایی ایجاد نمی کند. مردم از زمان مصر باستان از نرمی ، ایمنی و جذب طبیعی آن بهره مند شده اند.

مطلبی که شاید بخوانید :

پلی وینیل الکل

پودر تالک چگونه ساخته می شود؟

وقتی تالک از زمین برداشته شد ، تالک تا حدی خرد می شود ، طبقه بندی می شود و درجه بندی می شود. سنگ معدن تالک که مطابق با استانداردهای جهانی است سپس به صورت پودر درآمده و از نظر اندازه ذرات آزمایش می شود و تأیید می شود که نیاز خلوص موارد کاربردی را برآورده می کند.

قرن هاست که از تالک استفاده می شود.
این ماده نرمترین ماده معدنی روی زمین است و برای مصارف مختلف از مصر باستان استفاده شده است.

مطلبی که شاید بخوانید :

خرید رزین در اصفهان

تالک بیش از آنچه فکر می کنید قابلیت استفاده دارد

ممکن است  در غذاهایی است که می خوریم ، از جمله آدامس ، برنج و روغن زیتون ، و بسیاری از محصولاتی که ما هر روز استفاده می کنیم (مانند لوازم آرایش ، صابون و ضد تعریق.موجود باشد

تالک بی خطر است.

تحقیقات ، شواهد بالینی و تقریباً 40 سال مطالعه توسط متخصصان پزشکی مستقل در سراسر جهان برای حمایت از ایمنی تالک ادامه داردکه نشان می دهد هرگز باعث سرطان نمی شود.

ما همچنان از  تالک در محصولات خود استفاده می کنیم زیرا دهه ها علم ایمنی آن را تأیید کرده اند.

تحقیقات ، شواهد بالینی و بیش از 40 سال مطالعه توسط متخصصان پزشکی در سراسر جهان برای حمایت از ایمنی آن ادامه دارد. مقامات بهداشتی در سراسر جهان داده های مربوط به تالک را بررسی کرده اند و از آنها به طور گسترده در سراسر جهان استفاده می شود.

حتی با وجود استفاده طولانی مدت از تالک در استفاده ایمن در محصولات مصرفی ، برخی این سوال را مطرح کرده اند که آیا استفاده از پودر تالک می تواند خطر ابتلا به سرطان در فرد را افزایش دهد. اخیراً سوالاتی مطرح شده است که آیا  مورد استفاده در محصولات مصرفی به آزبست آلوده است یا خیر.

هزاران آزمایش بارها تأیید می کند که محصولات تالک مصرفی خریداری شده از صدراد  فاقد آزبست هستند. تالک ما از منابع معدنی تأیید شده برای مطابقت با مشخصات دقیق ماست. نه تنها به طور روزمره آزمایش می شود تا اطمینان حاصل کند فاقد آزبست است بلکه لق متوسط طیف وسیعی از آزمایشگاه ها و دانشگاه های مستقل آزمایش و تأیید شده است.

مطلبی که شاید بخوانید :

فروش اروزیل 

5/5 - (87 امتیاز)

12 پاسخ

    1. سلام اصولا خطر پودر تالک به دلیل احتمال وجود آزبست که ماده ای خطرناک است می باشد اگر از جای معتبری مثل شرکت صدراد خرید بفرمایید که کاملا تصفیه شده و در آزمایشگاه سالم بودن آن تست شود هیچ خطری ندارد

    1. سلام به دلیل نوسانات قیمت دلار بهتر است با این شماره ها تماس بگیرید 09134440713 – 09134440513

  1. بهترین خرید پودر تالک رو برای لوازم ارایشی و بهداتشی از سایت شما داشتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button