تالک در سرامیک سازی

تالک در سرامیک سازی

تالک در سرامیک سازی و صنایع ساختمانی

تالک در سرامیک سازی  کاتالیزور است و  در برابر درجه حرارت مقاومت بالایی دارد. به طور کلی ، افزودن تالک اثرات مثبتی در سرامیک دارد ، به عنوان مثال باعث افزایش خواص سایشی و نوری مواد و لعاب های سرامیکی می شود.
از تالک می تواند در چندین کاربرد در بخش سرامیک استفاده شود ،به عنوان مثال تالک به عنوان پرکننده در سرامیک های فنی و تخصصی  استفاده می شود سرامیک کوردیریت خودرو ، چندین مدل کاشی و در سرامیک نسوز…  علاوه بر این ، ساختار ریز بلوری تالک امکان استفاده از تالک را برای سرامیک الکتریکی ارائه می دهد.

از طریق اضافه کردن از تالک می توان خواص محصول را تغییر داد و دمای احتراق کاهش می یابد.

اثرات و مزایا:

  • افزایش مقاومت در برابر شوک حرارتی و شکستگی کاهش یافته است wh
  • سفیدی و خاصیت اسید بهبود یافته
  • افزایش مقاومت
  • تثبیت اعوجاج پیروپلاستیک (انبساط حرارتی و شلیک اختصار)
  • بهبود چگالی و پایداری
  • کاهش ترک خوردگی
  • کاهش چرخه های شلیک و دمای پردازش .

از تالک در صنعت سرامیک سازی هم در بدنه و هم در لعاب استفاده می شود. در بدنه های ظروف هنری با خاک رس با آتش کم که پخته شود ، سفیدی به آن می دهد و انبساط حرارتی را افزایش می دهد تا در برابر ضربه مقاومت کند .

در ظروف سنگی ، از درصد کمی تالک برای شار کردن بدنه و در نتیجه بهبود قدرت و لکه گیری استفاده می شود . این یک منبع شار MgO در لعابهای با درجه حرارت بالا (برای کنترل دمای ذوب) است.

همچنین از آن به عنوان ماده سخت کننده در لعاب سفالی استفاده شده و می توان از آن برای تولید مات های منیزی در دمای بالا استفاده کرد.
تالک از سابقه طولانی و تاریخی استفاده در سرامیک سازی برخوردار است ، زیرا در ظروف لعابی تا زمان سلسله تانگ (618–907 م. م.) در آن استفاده شده است.
در مقیاس تجاری ، از تالک در ظروف غذاخوری ، کاغذ ، لاستیک ،حشره کش ها ،  و مواد افزودنی غذایی است که دارای حالت “ابریشمی” است.
ما یک شرکت پیشرو در استخراج مواد معدنی و تأمین کنندگان تالک با رتبه برتر مستقر در ایران هستیم که محصولات معدنی را به صورت محلی و به بازار بین المللی ارائه می دهیم.
محصول اصلی ما شامل عیارهای مختلف تالک برای کابردهای مختلف است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

ما به عنوان یک تولیدکننده برجسته تالک ، یکی از بزرگترین سهم بازار تجارت را به صورت محلی داریم و همچنین در بازار بین المللی نیز جایگاه ویژه ای را داریم. هدف ما این است:

اگر قصد تولید بهترین محصولات را دارید که به تجارت هود صدمه ای غیر ضروری وارد نکنید ،خرید تالک مرغوب و خالی از آلودگی از اهمیت بالایی برخوردار است .
هزینه تولید شما  را با استفاده از جدیدترین تجهیزات و در مقیاس وسیع عملکرد کاهش می دهیم و به شما کمک می کنیم تا الزامات دقیق کیفیت مشتریان خود را حفظ کنید
تولید بدون وقفه و تأمین به موقع به مشتریان ضمانت صدراد است .

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button