پودر تالک برای مو

پودر تالک برای مو

پودر تالک برای مو به عنوان جایگزینی سریع برای حذف چربی مو :خاصیت جذب روغن پودر تالک باعث می شود که مانند شامپوی خشک روی موهای شما عمل کند. اگر موهای شما چرب است ، مقداری پودر تالک روی ریشه ها بپاشید. آن را به آرامی روی موها بکشید و مازاد آن را بردارید. تالک چربی اضافی را از بین می برد و موهای شما را فوراً شاداب می کند.
همان طور که بسیاری از ما آراستگی را دوست داریم و به زیبایی ظاهر خود اهمیت می دهیم درکنار این زیبایی ظاهری، سلامتی هم برای مان اهمیت بسیار زیادی دارد. شاید برخی از شما در هنگام خرید انواع لوازم آرایش و یا زمان استفاده از آن‌ها به موادی که در ساخت آن‌ها به کار برده می‌شود نگاهی انداخته باشید و نظرتان به آن‌ها جلب شده باشد.

5 مورد استفاده از پودر تالک که ممکن است درباره آن اطلاع نداشته باشید
پودر تالک علاوه بر از بین بردن بوی بدن و جذب عرق ، خارش پوست را نیز تسکین داده و به مژه های شما حجم می بخشد.

به گفته کارشناسان ، پودر تالک نه تنها برای جذب عرق و خوشبو کردن شما بلکه برای حجم دادن به مژه ها و آرایش شما نیز قابل استفاده است.

در اینجا پنج روش استفاده از پودر تالک برای آرایش وجود دارد:

* هنگام آرایش مژه های خود می توانید از پودر تالک استفاده کنید . قبل از زدن ریمل روی مژه ها ، مقداری پودر تالک را خیلی کم گردگیری کنید. این باعث می شود ظاهر کامل تر و طولانی تری داشته باشید. هنگام استفاده از پودر حتماً چشمان خود را ببندید تا از تحریک و خارش چشم جلوگیری شود.

* پودر تالک به عنوان پایه ای شگفت انگیز برای آرایش عمل می کند . برای جلوگیری از ظاهر چرب از آرایش ، کافی است یک لایه پایه پودر تالک بزنید. این به آرایش شما کمک می کند و تمام چربی اضافی را جذب می کند. فقط مطمئن شوید که آن را به درستی بشویید زیرا نباید مدت طولانی روی آن بماند.

* برای جلوگیری از خارش و قرمزی بعد از اپیلاسیون ، می توانید قبل از اپیلاسیون از پودر تالک استفاده کنید . ناحیه ای که قرار است با پودر تالک واکس شود را به آرامی گردگیری کنید. در نتیجه ظاهر و حسی فوق العاده صاف و ابریشمی ایجاد می شود.

 

* تالک به عنوان یک شامپوی خشک فوق العاده عمل می کند . برای داشتن ظاهری ابریشمی برای موهای خود ، مقداری پودر تالک روی ریشه موهای خود بپاشید. این کار چربی اضافی را جذب کرده و موهای شما را ابریشمی می کند. فقط مطمئن شوید که پس از اتمام کار آن را بشویید. با این حال ، استفاده منظم از تالک را عادت نکنید زیرا نباید بیش از حد از آن استفاده کنید. اینها فقط برای نتایج سریع است.

* تالک برای از بین بردن بوی بدن و طراوت نیز مفید است . در صورت داشتن مناطقی از پوست تحریک شده ، کمی پودر تالک را بمالید تا آرام شود.

مطالب مرتبط با دی اکسید تیتانیوم خوراکی  :

دی اکسید تیتانیوم

کربنات کلسیم

تالک

باریت

اسید استئاریک

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button