مواد معدنی برای جلوگیری از آلودگی داروها

استفاده از مواد معدنی برای جلوگیری از آلودگی داروها

استفاده از مواد معدنی برای جلوگیری از آلودگی داروها

مواد معدنی برای جلوگیری از آلودگی داروها خاک رس و تالک و کربنات کلسیم ، خواص لازم برای تولید درب های پزشکی لاستیکی ایمن و مطمئن را فراهم می کنند
روزانه میلیون ها انسان مبتلا به بیماری های کوتاه مدت و شرایط بیماری  طولانی مدت به تامین بی خطر دارو برای خرید از شرکت های داروسازی  اعتماد می کنند. آنها باید اطمینان داشته باشند که درمانی که استفاده می کنند عاری از آلودگی یا مضرات است.

وقتی داروها تخریب می شوند ، خصوصیات فیزیکی ، شیمیایی ، درمانی و میکروبی مورد نیاز برای کنترل موثر یا کاهش علائم بیماری را حفظ نمی کنند. اگر داروها به باکتری های مضر آلوده شوند ، باعث می شود که افراد بیمار حتی حالشان بدتر شود و یا به مسمومیت منجر شود.

کاربرد مواد معدنی در چگونگی جلوگیری از آلودگی

برای آب بندی و ایمن سازی داروهای مایع یا پودر شده و آنتی بیوتیک ها ، از جمله انسولین ، در بطری هایشان یا درپوش هایشان   حیاتی هستند.

سطح این درپوش های لاستیکی باید از بالاترین کیفیت برخوردار باشد ، به طوری که وقتی دارو در معرض آن قرار میگیرد آلوده نشود و کاملا استریل و غیر قابل حل باشد.

درپوش های دارویی لاستیکی هنگامی که با استفاده از بهترین مواد درجه یک ، از جمله مواد معدنی تولید می شوند ، خطر آلودگی را کاهش می دهند ، این امر خصوصاً برای بطری داروهایی که به استفاده مکرر نیاز دارند بسیار ضروری  است.

این مواد معدنی استفاده شده در سداروها ماندگاری طولانی به داروها می دهند و به بیماران مبتلا به شرایط طولانی مدت اطمینان می دهند که می توان این دسته را با خیال راحت در خانه نگهداری کرد و زندگی را برای کسانی که به راحتی نمی توانند برای نسخه های مکرر به پزشک مراجعه کنند ، کمی راحت تر می کند.

استفاده از مواد معدنی برای جلوگیری از آلودگی داروها

از چه مواد معدنی برای درپوش داروها استفاده می شود ؟

تالک و خاک رس تسویه شده مانعی ایمن در برابر آلودگی ها ایجاد می کند

سالهاست که طیف وسیعی از مواد مهندسی تولید شده از تالک و خاک رس کلسینه شده ( کائولن کلسینه ) را به مدت 40 سال به تولیدکنندگان درپوش پزشکی ارائه داده است .

این محصولات افزودنیهای کاربردی برای تهیه ترکیبات پلاستیکی هستند و در فرمولاسیونهای متعددی برای پاسخگویی به نیازهای خاص صنعت داروسازی مهندسی می شوند.

این مواد معدنی پلاستیک را تقویت می کنند و مقاومت حرارتی آن را حفظ می کنند در حالی که خصوصیات اصلی موجود را حفظ یا تقویت می کنند.

خاک رس کلسینه شده برای قابلیت بازسازی بهترین حالت است که برای درپوشهای لاستیکی چند دوزه مورد نیاز است. بستن مجدد به این معنی است که وقتی سوزن از یک درپوش پزشکی خارج می شود ، برای اطمینان از ضد هوا بودن بسته بندی ، بلافاصله از درب بسته می شود و هرگونه تبادل بین محیط خارجی و داروی داخل بسته بندی را از کار می اندازد.

تالک عملکرد مانع را افزایش می دهد و نیازهای نفوذناپذیری برای درپوشهای لاستیکی یکبار مصرف و ذخیره طولانی مدت داروها را فراهم می کند.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button