دی اکسید تیتانیوم برای پوست

دی اکسید تیتانیوم برای پوست و محصولات آرایشی به عنوان سفید کننده ، مات کننده ، که به عنوان فیلتر UV است نیز عمل می کند.

دی اکسید تیتانیوم برای پوست

دی اکسید تیتانیوم برای پوست و محصولات آرایشی به عنوان سفید کننده ، مات کننده ، که به عنوان فیلتر UV است نیز عمل می کند.

دی اکسید تیتانیوم ، یک ماده معدنی سفید طبیعی است که عمدتاً از سنگ معدن ایلمنیت تهیه می شود، یک ماده مورد استفاده و رایج در محصولات آرایشی مبتنی بر پودر و کرم های ضد آفتاب است از فرمول طبیعی تر تشکیل شده است  .

دی اکسید تیتانیوم برای پوست و محصولات آرایشی به عنوان سفید کننده و مات کننده ای که برای فیلتر UV عمل می کند کاربرد دارد.

بسیاری از شرکت ها در برخی از محصولات آرایشی خود از دی اکسید تیتانیوم استفاده می کنند در حالی که در برخی دیگر آن را حذف می کنند .

دی اکسید تیتانیوم هنگامی که به درستی استفاده شود یک ماده کاملا ایمن است … !

در مورد کاربرد موضعی چطور؟ دی اکسید تیتانیوم زمانی که روی پوست ما قرار می گیرد ایمن در نظر گرفته می شود. حتی نانوذرات دی اکسید تیتانیوم وقتی با موادی مانند سیلیس، آلومینا و دایمتیکون3 پوشانده می شوند، نمی توانند به عمق پوست نفوذ کنند.

 

مسئله زیبایی شناختی دی اکسید تیتانیوم

اگر دی اکسید تیتانیوم بی خطر است، چرا از آن در همه محصولات خود استفاده نمی کنیم؟ در ساده ترین پاسخ ممکن میتوانیم بگوییم بهترین ماده برای اضافه شدن بعضی محصولات نیست.

این امر به ویژه در مورد کرم های پایه ها صادق است. دی اکسید تیتانیوم دارای قوام غلیظی است که سفتی مثل مواد کیک  می دهد که در صورت استفاده در کرم های پایه به جای داشتن ظاهری طبیعی و بی عیب و نقصی که می خواهیم، ​​ظاهری سنگین و ماسک مانند روی پوست می دهد.

سفیدی پودر مشکل دیگری را در برخی محصولات ایجاد می کند که در نور فلش های دوربین  عکس‌های وهم‌آور را در پی دارد که دلیل اصلی بد شدن میکاپ در فلش دوربین همین دی اکسید تیتانیوم است .

 

مطالب مرتبط   :

کربنات کلسیم

تالک

باریت

اسید استئاریک

فواید شگفت انگیز دی اکسید تیتانیوم

دی اکسید تیتانیوم  وقتی به کرم های ضد آفتاب و محصولات آرایشی که نیاز به کدورت بیشتری دارند اضافه شود، درخشش نسبی می دهد که این امر به طور مشخص در  کانسیلرها مشهود است. به عنوان یکی از سفیدترین و مات ترین مواد طبیعی روی زمین، دی اکسید تیتانیوم قادر است در هر کجا و در مواقعی که به آن نیاز دارید، پوششی عالی ارائه دهد.

به راحتی عیوب مانند حلقه های تیره دور چشم ، لکه های ناشی از افزایش سن و آکنه را پنهان می کند، و همان قوام خامه ای را که  خانم ها از کانسیلرهای  انتظار دارند ، ​​ارائه می دهد.

کدورت سفید این ماده معدنی مزیت دیگری نیز دارد. سایه های تیره را  و رنگ های تیره را روشن می کند. تنها با استفاده از دی اکسید تیتانیوم، در فرمول‌ کرم ها می‌توانند از خواص بازتابی و تقویت‌کننده رنگ آن برای ایجاد سایه‌های بی‌نهایت زیبا در میکاپ استفاده کنند.

در نهایت، همانطور که  می دانید، دی اکسید تیتانیوم در برابر اشعه های UVA و UVB خورشید محافظت می کند، بنابراین اغلب به عنوان جایگزین بهتری برای سایر مواد بالقوه مضر فعال ضد آفتاب استفاده می شود. با این حال، اکثر متخصصان پوست توصیه می‌کنند که برای محافظت کامل در برابر آفتاب، تنها به کرم پودر خود اکتفا نکنیم.

این به این دلیل است که مقدار کرم پودری که ما روی پوست خود استفاده می کنیم و میزان دی اکسید تیتانیوم در فرمولاسیون ها و محصولات مختلف می تواند متفاوت باشد.

فقط به این دلیل که ما از فونداسیون یا کرم پودری حاوی دی اکسید تیتانیوم  استفاده می کنیم، پوشش کافی را در برابر آفتاب تضمین نمی کند.

 

 

5/5 - (9 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button