باریت یزد ، باریت شیراز

باریت یزد باریت شیراز

باریت یزد ، باریت شیراز

باریت یزد ، باریت شیراز  فروش باریت با در صد خلوص بالا  خرید باریت  و فروش آن در سراسر کشور به صورت آنلاین و حضوری از شرکت صدراد

باریت (یا باریت) شکل معدنی طبیعی سولفات باریم است. ویژگیهای اصلی آن وزن بالا (4.5) ، و حلالیت بسیار کم است. این ماده غیر سمی است و از نظر شیمیایی و فیزیکی نیز واکنش پذیر نیست.

 

فروش باریت یزد ، باریت شیراز در صدراد

فروش باریت در یزد و فروش آن در شیراز برای چه کاربردهایی است ؟

باریت  در  معادن سطحی و زیر زمینی استخراج می شود که به دنبال آن روشهای فیزیکی ساده ای برای تولید محصولی با اندازه مناسب و حذف مواد اضافی استخراج می شود.

حدود 70 درصد باریت در سراسر جهان به عنوان یک عامل وزن برای حفاری مایعات در اکتشاف نفت و گاز استفاده می شود. کاربردهای دیگر در برنامه های کاربردی با ارزش افزوده است که شامل صنایع خودرو ، لوازم الکترونیکی ، صفحه تلویزیون ، لاستیک و صنعت سرامیک و رنگ ، محافظ در برابر اشعه های و کاربردهای پزشکی (غذاهای باریم) است.

فروش باریت یزد ، باریت شیراز به اشکال مختلف عرضه می شود و قیمت بستگی به میزان پردازش دارد. برنامه های پرکننده که به دنبال پردازش فیزیکی شدید با سنگ زنی و میکرونیزاسیون ، قیمت های بالاتری را سفارش می دهند و برای سفیدی ، روشنایی و رنگ بهتر باید مبلغ بالاتری از باریت  را بپردازند .

مطالب مرتبط  :

دی اکسید تیتانیوم

کربنات کلسیم

تالک

باریت

اسید استئاریک

 

Barytes یک ماده سازگار با محیط زیست است زیرا یک محصول طبیعی استخراج شده از معادن است و به صورت شیمیایی تولید نمی شود.

پتانسیل جایگزینی وجود دارد اما جایگزین ها در صنعت نفت (به عنوان مثال ایلمنیت ، هماتیت) از نظر اقتصادی در مقادیر زیاد جذابیت کمتری دارند.

باریت استخراج شده از سنگ آهک متخلخل ارزان تر یا خاک رس گاهی اوقات به دلایل اقتصادی در برخی از کاربردهای پرکننده که در آن کیفیت یا ملاحظات فنی کمتر دقیق است استفاده می شود.

 

پس فروش باریت یزد ، باریت شیراز  محصول طبیعی است که :

  • غیر سمی
  • ارزان
  • بی اثر – از نظر شیمیایی و فیزیکی غیرفعال است و به سیستم های زیست محیطی اسیب نمیزند .
  • وزن مخصوص بالا
  • از بین برنده صدا و محافظ در برابر تابش خوب است
  • جذب روغن کم
  • برنامه های کاربردی
  • . کاربردی در صنعت نفت
  • مواد شیمیایی – الکترونیک ، صفحه تلویزیون ، شیشه ، سرامیک و کاربردهای پزشکی (غذاهای باریم)
  • پرکننده ها – صنعت خودرو ، لاستیک و رنگ ، محافظ اشعه

 

عوامل موثر بر تقاضای باریت یزد ، باریت شیراز

افزایش تقاضا برای باریت در حفاری نفت و کاربردهای پرکننده رکود جهانی استفاده از باریت در صنعت خودرو را تحت تاثیر قرار داده است.

تقاضای شیمیایی به دلیل تغییر چشمگیر در تلویزیون های LCD/پلاسما و صفحه نمایش های رایانه ای که از باریت کمتری استفاده می کنند ، کاهش یافته است ، اما کاربردهای دی الکتریک ، الکترو سرامیک و صنعت ساختمان افزایش یافته است.

 

کاربدهای عمومی باریت

70 درصد تولید داخلی برای بخشهای با ارزش افزوده-در کل صنایع شیمیایی و پرکننده ها که  نیمی از مصرف باریت ها را تشکیل می دهند.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button