باریت کریستال چیست

باریت کریستال

باریت کریستال چیست

در پاسخ به سوال باریت کریستال چیست می توان گفت ، یک ماده معدنی شمال سولفات باریم است که به صورت توده ، بلورهای جدولی و حتی بندرت استالاکتیت متبلور شده است .

این ماده معدنی اولین بار در سال 1800 توسط DLG Karsten ثبت شد و به دلیل وزن مخصوص زیاد آن به نشانه  کلمه یونانی به معنای “سنگین” نامگذاری شد.

رنگ های  باریت کریستال شامل آبی ، سفید ، خاکستری ، زرد و قهوه ای است. رایج ترین شکل که باریت در آن یافت می شود ، شکل متمایزی به نام رز باریت است.

این شکل به طور طبیعی اتفاق می افتد و از تیغه های باریت تشکیل شده است که تقریبا به طور کامل شکل یک گل رز زیبا را تشکیل می دهد. باریت بیشتر در کشورهای رومانی ، انگلیس ، مراکش و ایالات متحده یافت می شود

محصولات باریت

از نظر تاریخی ، باریت در طول قرن ها برای بسیاری از اهداف مختلف مورد استفاده قرار گرفته است. در دهه 1800 ، از باریت برای تولید هیدروکسید باریم ، که ماده شیمیایی رایجی است که در تصفیه قند استفاده می شود ، استفاده می شود.

امروزه از باریم در ساخت شیشه های LED برای صفحه نمایش تلویزیون و کامپیوتر نیز استفاده می شود.

موارد متافیزیکی

قبلا در مورد خواص باریت صحبت به میان آورده ایم اما بیایید نگاهی به اعتقاد برخی افراد از جنبه متافیزیکی بیندازیم.

این افراد معتقدند باریتی که به طور معمول Desert Rose نامیده می شود ،  فعال کننده چشم سوم است که اجازه دسترسی به حواس پنهان و موهبت های بصری  و دانش روشن را می دهد. این کار را با باز کردن مسیرهایی بین مرکز چشم سوم و Crown Energy انجام می دهد.

فعال شدن این مراکز است که مستقیماً با عملکردهای مغز مرتبط هستند و آن را بسیار قدرتمند می کند. به شما این امکان را می دهد که شهود و درک حسی خود را با خردی که از دانش، تحصیلات ، اشتیاق ، شغل و تجربیات زندگی به دست آورده اید ، ترکیب کنید. یکی از راه های تجربه این احساس این است که ذهن شما پاک می شود و افکار تصادفی حواس شما را پرت نمی کند.

آسان تر استعاره هایی است که به شما امکان می دهد یک وضعیت را خیلی بیشتر از قبل با تمرکز بیشتری دنبال کنید. شما می توانید با وضوح جدید موانع و نتایج احتمالی را متصور شوید.

علاوه بر این ، Desert Rose از نظر جسمی لایه های مختلف هر موقعیت را نشان می دهد و روش جدیدی برای بررسی آنها ارائه می دهد.

گویی اکنون هر جنبه را برای ویژگی منحصر به فرد خود می بینید و می توانید یک به یک با آنها کنار بیایید یا به طور کلی از آنها قدردانی کنید. از طریق توانایی دیدن خرد و کلان است که گزینه های جایگزین خود را نشان می دهند.

از گل صحرا نیز ممکن است برای پشتیبانی از حالتهای رویایی فعال تر ، سفرهای نجومی یا فرافکنی نجومی استفاده شود با نگه داشتن آن در نزدیکی محل خواب ، می تواند به ایجاد تعادل سالم بین رانندگی به مقصد بسیار دور و در عین حال اتصال به بدن فیزیکی شما کمک کند. این ممکن است به شما کمک کند جنبه ها یا جزئیات رویاهایتان را به خاطر بسپارید.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button